تدریس خصوصی ریاضی نهم

در این وبلاگ خدمات تدریس خصوصی ریاضی نهم ارائه می گردد و مقالات و مطالب جالب در زمینه نحوه مطالعه ریاضی پایه 9 ریاضیات نهم ارائه شده و سوالات امتحانی و پاسخ تمرینات ریاضی نهم ارائه می شود.

تدریس خصوصی ریاضی نهم

در این وبلاگ خدمات تدریس خصوصی ریاضی نهم ارائه می گردد و مقالات و مطالب جالب در زمینه نحوه مطالعه ریاضی پایه 9 ریاضیات نهم ارائه شده و سوالات امتحانی و پاسخ تمرینات ریاضی نهم ارائه می شود.

سوال امتحانی و جزوات مفید و مطالب آموزشی ریاضی نهم

سوال های امتحانی و جزوات مفید و مطالب آموزشی ریاضی نهم در این بخش ارائه شده است. بر روی لینک های زیر کلیک کنید. در ادامه در رابطه با نحوه یادگیری بهتر ریاضی ، مدرسین ریاضی پایه نهم، تدریس ریاضی پایه نهم، آموزش ریاضی نهم و .... توضیح داده شده است.

کتاب ریاضی نهم

دانلود رایگان نمونه سوالات (تشریحی) امتحانی ریاضی پایه نهم (عبارت های گویا)

آزمون مدارس نمونه و تیزهوشان - ریاضی پایه نهم - سوالات امتحانی تکمیلی

فصل دوم پایه نهم - جزوه آموزشی ریاضی 9 اعداد گویا

دانلود رایگان سوالات امتحانی ریاضی پایه نهم دی ماه 96 (ریاضیات پایه 9)

دانلود کتاب ریاضیات 1 سال اول دبیرستان - کتاب ریاضی نهم

چگونه ریاضی نهم را خوب یاد بگیریم؟

برای موفقیت در یادگیری ریاضی نهم هم مفید باشد. موارد کلی ای که اگر رعایت شود می تواند منجر به قوی شدن پایه شما در درس ریاضی به صورت کلی و در ریاضی پایه 9 به صورت خاص شود. اگر می خواهید این درس مهم را خوب یاد بگیرید باید در طول ترم به صورت منظم در کلاسها حاضر باشید و تا جایی که می توانید غیبت نکنید. در ضمن، فقط حضور در کلاس کافی نیست بلکه باید در کلاسهای ریاضی خوب به مطالب گوش دهید. در ردیف های جلوی کلاس بنشینید و سعی کنید جزوه خوبی بنویسید. البته خیلی درگیر جزوه نوشتن نشوید به طوری که اصل مطلب را از دست بدهید. باید سعی کنید سرعت خوبی داشته باشید و هم جزوه بنویسید و هم گوش دهید. اگر سوال یا اشکالی داشتید بی خیال ان نشوید. همین سوال یا اشکال می تواند در امتحان دردسر ساز شود. سوالات خودتان را بپرسید و یا یادداشت کنید تا بعدا بپرسد. برای یادگیری خوب ریاضی نهم و یا ریاضی در هر پایه دیگری سعی کنید در طول ترم درس بخوانید. تمرین و مسئله حل کنید و کتاب درسی را خوب مطالعه نمائید. استفاده از کلاسهای خصوصی ریاضی هم برای یادگیری بهتر درس می تواند بسیار مفید باشد. برای مشاهده لیست مدرسین ریاضی بر روی عبارت تدریس خصوصی ریاضی و برای مشاهده لیست مدرسین ریاضی نهم بر روی عبارت تدریس خصوصی ریاضی نهم کلیک کنید.
بنابراین اساتید ریاضی نهم و سایر مقاطع در کنار ارائه رزومه کامل و سوابق تدریس خودشان قیمتی که برای کلاسهای خصوصی در نظر دارند را هم اعلام کرده اند. در نتیجه انتخاب مدرس برای شما راحت تر خواهد بود و در ضمن اطلاعات کلی در زمینه قیمت کلاسهای خصوصی ریاضی نهم و سایر مقاطع می توانید بدست آورید. هزینه این کلاسها به عوامل مختلفی از جمله سابقه تدریس مدرس و استاد، اینکه استاد یا معلم دبیر رسمی آموزش و پرورش است یا سوابق تدریس بالایی در دانشگاهها و مدارس مختلف دارد، شهر محل تدریس، زمان برگزاری کلاسها (در ایام امتحانات معمولا هزینه کلاسهای خصوصی ریاضی بیشتر است) و ... بستگی دارد. بعضی از معلم های ریاضی نهم در عنوان تبلیغ و یا متن اگهی خودشان ذکر نموده اند که جلسه اول را رایگان و یا نصف قیمت برگزار می نمایند. در چنین مواردی اگر جلسه اول راضی بودید که هزینه را پرداخت می کنید و کلاس ها را ادامه می دهید. در غیر اینصورت کلاس ها ادامه پیدا می کند و با توجه به مطلب ذکر شده توسط استاد یا هزینه ای پرداخت نمی کنید و یا نصف آن را پرداخت می نمائید.
تعدادی از عوامل و پارامترهای موثر بر قیمت کلاس های خصوصی ریاضی نهم در بالا ذکر شد. به عنوان مثال اساتیدی که سابقه بالای تدریس دارند کلاس های با هزینه بالاتری هم دارند. اساتیدی که در دانشگاه تدریس می کنند، معلم رسمی و دبیر رسمی آموزش و پرورش هستند، خودشان در کنکور و المپیاد و .... رتبه های خوبی کسب نموده اند، به صورت تضمینی ریاضی پایه 9 را درس می دهند و .... هم برای کلاس های خودشان هزینه های بالاتری را به نسبت معمول در نظر می گیرند. ریاضی نهم حالت پایه ای دارد و حتی برای قبولی در کنکور و کسب درصد بالا در ریاضی کنکور هم باید خوب خوانده شود. بنابراین بسیار به جا است که با یک استاد و معلم خوب این کلاس ها هماهنگ گردد و استفاده از جلسات تدریس خصوصی برای یادگیری بهتر آن بسیار مفید است. با افزایش تعداد جلسات مدرسین معمولا هزینه و قیمت کمتری را برای کلاس ها در نظر می گیرند.

مطالعه مقاله
آموزش و تدریس خصوصی ریاضی نهم ریاضی9 ( ریاضی پایه 9) هم مفید است.
اگر می خواهید ریاضی نهم را خوب یاد بگیرید باید در مرحله اول در کلاسهای مدرسه و کلاسهای تدریس ریاضی 9 به صورت کامل شرکت کنید. در کلاسهای تدریس ریاضی نهم با دقت و تمرکز بالا به مطالب ارائه شده گوش دهید. هر سوالی داشتید بپرسید و جزوه یادداشت کنید. یادداشت جزوه در کلاس تدریس ریاضی نهم به آموزش و یادگیری شما کمک زیادی می کند. بعد از کلاسهای تدریس ریاضی در منزل درس را خوب بخوانید و تمرین و مسئله حل کنید. برای آموزش بهتر ریاضی نهم در طول ترم درس بخوانید و مطالعه درس ریاضی9 را به ایام امتحانات موکول نکنید. برای رفع اشکال هم می توانید از کلاسهای تدریس خصوصی ریاضی نهم استفاده نمائید. برای کسب نمره 20 در درس ریاضی نهم باید ریاضی را خوب بخوانید و تا جایی که وقت دارید تمرین و مسئله حل کنید. تمرین مادر یادگیری است. هر چه تمرینات بیشتری حل کنید، ریاضی نهم و ریاضی سایر مقاطع را بهتر یاد خواهید گرفت. برای کسب نمره 20 ریاضی9 در طول ترم درس بخوانید و مرور را هم فراموش نکنید. جزوه های خلاصه برای خودتان یادداشت کنید و در ایام امتحانات هم مطالبی که در طول ترم خوانده اید را خوب بخوانید.
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.